Takk for din henvendelse

Vi vil ta kontakt så raskt vi kan.

OBS! Våre svar kan dessverre havne i søppelposten din. Vennligst sjekk denne dersom du savner svar fra oss


Vår tilbakemeldingsløsning er for øyeblikket ute av drift. Vi vil fortsatt gjerne høre fra deg. Du kan i stedet sende oss en e-post på forbrukersenter@nortura.no.

Klage

Har du fått et produkt du er misfornøyd med?
Fortell oss om det, så tar vi kontakt så fort vi kan.

Vår tilbakemeldingsløsning er for øyeblikket ute av drift. Vi vil fortsatt gjerne høre fra deg. Du kan i stedet sende oss en e-post på forbrukersenter@nortura.no.

Noe på hjertet

Har du en tanke eller idé du ønsker å dele med oss? Et tips om hvordan vi kan bli bedre i arbeidet vi gjør? Vi hører svært gjerne fra deg!

Om deg:

For at vi skal kunne gi deg en rask tilbakemelding på henvendelsen, trenger vi å vite hvem du er og hvordan vi kan få tak i deg!

OBS OBS!! DETTE SKJEMAET ER MIDLERTIDIG UTE AV DRIFT. SEND OSS EN MAIL PÅ forbrukersenter@nortura.no

Vi må vite hva du heter.
Vi trenger et etternavn.
Du må oppgi en epost så vi kan kontakte deg.
Du må beskrive hva henvendelsen din gjelder.
Du må oppgi hvilket produkt klagen gjelder.
Kun tall, ingen mellomrom
Skriv inn tallene under strekkoden - normalt 13 siffer. Er det flere tall i strekkoden – skriv inn tallene som står etter (01) – 14 siffer.
Her finner du kodene: produksjons- og LOT-koder
Dersom din reklamasjon oppfyller kriteriene for utbetaling av penger ønsker vi primært å overføre disse direkte til din bankkonto. Bankkontonummer kan også sendes til oss per epost, eller per telefon: forbrukersenter@nortura.no / 955 18 300

Er obligatoriske felter

Skjemaet innholder feil, vennligst se over og prøv på nytt

Kunne ikke sende inn skjema, vennligst gå tilbake og fyll inn påkrevde felter. Ved vedvarende feil, vennligst kontakt oss per e-post eller telefon.